Şeyimde bir kıpırtı var hayrola.

Sevgili yurttaşlarım.

Nasılsınız , ne yaptınız gibi diyaloglara girmeyeceğim. Uzun zaman oldu farkındayım . Ama malum bizimde yapacak işlerimiz var . Tarihin en geniş topraklarına Dünyanın Mirası dedikleri güzide bir ilçe daha ekledim. Mantık ve ikna yoluyla elbette. Fakat beni kuşkulandıran ve meraklandıran o değil toprak alınır satılır , çok sorun değil.
Asıl mesele 2 aylık bu diplomasi işlerinden dolayı o güzide ilçenin içinde bulundum. Orada vakit geçirdim halkın nabzını yokladım alt tabakadan biri oluverdim. Bu git gide zorlaştı diyebilirim. Burada karılar kızlar ,vur patlasın , değilse dikilsin ... tarzında yaşadığımız için alışmak zaman aldı. O kadar fazla zevkime düşkün olmuşum ki , burada her gün takılmaktan , beni erkek yapan organın ne işe yaradığını bile unutmuşum. 3 gün önce ordayken çok susadım gideyim bir bardak içeyim dedim 1,2,3,4 derkene 8 bardak su içmişim neyse dedim artık yola çıkayım . Olay burda kopuyor dün geceden beri acı çekiyorum. Bu lanet organın fena halde ağrı yapıyor .
Özel aracımda o ara takıldığım hatuna dedim ki ; Şeyimde bir kıpırtı var hayrola.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.