Napsak bilemedim ki ?

Bu aralar birinden acayip nefret ediyorum yurttaşlarım. Aslında onu tanımıyorum , gerçi bulunduğum konumu düşünürsek onu tanımam da gerekmiyor.Mevzu gene karışık aynı mevzu zaten. Özetliyim ;

Hoca çocukla beraber eşeğe binmiş giderlermiş .Bunları görenler vay vicdansızlar çük kadar eşek sizi tartarmı demiş.
Hoca bu lafı duymuş ama pek iplememiş.Sonra kendi inmiş yürümeye başlamış sadece çocugu bindirmiş.
Bunları görenler çocuğa bak annesi babası nasıl yetiştirmişse yaşlı başlı adamı yürütüyor eşeğeoğlueşek demişler.
Eşek biraz alınmış tabi , hoca da bunu duymuş hem eşek adına hem de çocuk adına sadece kendi binip çocugu yürütmüş. Görenler vay hocayı kes s.kim kadar cocugu yürüt eşeğe sen bin demişler.
Hoca çıldırmış çıkarmış kavuğunu takmış adam al madem iş kavukta bide sen oku demiş.
Hikayede burda bitmiş.
Böyle saçma bir durum mevzuyu size bir türlü açamadım yurttaşlarım utanıyorum aslında napsak bilemedim ki ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.