Senalardayım...

Daha minik küçük bir şehzadeyken babamın teftişe çıktığı medreselerden birinde görmüştüm onu. Fransız kültürünün donanımlı bir ferdi olduğum belli oluyordu anımsarım; bir sabah okula giderken pusu kurmuşum yola sinsi sinsi bekliyorum... Menzile girer gibi oldu babamın oğlu gibi sprinte kalktım, koştum peşinden ve nereden edindiğimi bilmediğim bir kaç gül yaprağını boca ediverdim başından. Hep böyle gidecek değil ya zamanla pisleşmeye başladım... Küçük bir zibidinin sebepsiz hoşlantısının getirisidir yarinin saçını çekip ayağına çelme takmak.. E tabi sahip olduğum pabucunu ters giymiş şeytan tüyünüde düşünürsek iş telefon tacizlerine kadar gitmekteydi. Fakat her zaman taciz etmek büyük meziyet bünye kaldırmıyordu haftada birden fazlasını, telefon tacizlerinin yoğunluğunu yakalayabileceğim fakat daha ekonomik bir aktivite bulmalıydım. Artçı saldırılarla sonuca gidebileceğim bir yöntem yakaladım en sonunda. Minik gamzelerine düşen(aslında düşmeyen) sarı saçlarına yaptığı bukleler(tam terimin bu olduğuna emin değilim): Çağrıştırmamasına rağmen muz ağacına benzediği yönünde takındığım tavır sebebiyle onun yeni sıfatı olmuştu. İlgi çeker diyerek hemen bi yarinin saçını çek mizanseni kuruyordum her görüşümde. Aşk ne demek ben nereden bileyim biz aşkı Kanuni'nin 'halvethotmail.com'(buraya sansür şarttı)... Sonradan öğrendim aşk o muz ağacı değilmiş o muz ağacına bu elmayı koyabilmekmiş . Heh şimdi düşün dur ak. Muz ağacına gelince... Muz ağacının akıbetiyle ilgili bi veri geçmedi elime uzun yıllar. Uzun yıllardır görmedimde. Ama büyüdükçe, bi zaman çizelgesi belirmeye başladı aklımda. Muz ağacının en ucunda durduğu ama benim uzun yıllar sonunda teptiğim yolun çook ötesinde kaldığı bir çizelge. Mehmet Hoca'nın cenk'in kafasına 18'lik odun hevesiyle indirdiği gibi bir çizelge. Yazı yazma zahmetini çekerken bile üstüne 10 dakika eklenen bi çizelge. Zart çizelge zurt çizelge. Yine pisleşesim geldi ama neyse vurguyu yapmak istediğim olay odur ki... Büyüdüm kral oldum ama hangi tatil beldesine gitsem ilk önce muz ağacı numuneleri alırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.