Zevceye Mektup

Sevgili Oscar...
Seni ilk gördüğümde gözüme pek bir müstehcen gelmiş idin. Zamanla seni kaldırıp 'I thank to my mom' şeklinde başlayarak sağa sola  selam yağdırıdığımda seni kabullendim hatta öyleki ilk üç dört gece seni yastığımın altında saklıyordum anımsarmısın. O insan uzuvlarının en tatlı hali biçimindeki hatların yokmu beni bambaşka dünyalara sürüklerdi. Şimdi bakıyorumda ortam malı olmuşsun. İki metraj film çekenin kucağına atlıyormuşsun. Yıkıldım... Oysa ben senin için halkımı karşıma almıştım sarayda adım
'king's peech' e döndü. Yine krallık bende kalsın o altın kafanı koparıp bizim fukara halka atardım ama beni bu dostane tavırlarımla hatırlamanı istiyorum ama yine atarımı koyarım elveda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.