Hayal Kırıklığı

Uzun bir tatil arasından sonra sizlerle buluşmak hiç işimden gelmiyor ama malum ekmek parası.
Konu başlığını yazmadan önce size söyleyeceklerimi tasarlamıştım.Şuan büyük bir üzüntü ve hayal kırıklığı içindeyim. Mevzu karışık,size mevzuyu anlatmıcam , olayı özetlicem.

Mecnun yolda yürürken namaz kılan bir adamın önünden geçmiş. ( İslama uzak insanlar için diyorum günahtır yeni öğrendim)
Adam yaratıcısından yeterli kadar izin aldıktan sonra Mecnuna
- Lan kamil dikkat etsene namaz kılıyoz şurda.Bizimkide
-Ah be usta. Beni Leyla ya karşı olan sevgim kör etti. Sen hiçmi Allah'ı sevmiyorsun demiş.
Adam bir kala kalmış tabi.
İşin püf noktası hikayede burda sona ermiş.
Benim yaşadığım ruh hali böyle bir durum değil tabi , hatta konuyla hiç mi hiç alakası yok.
Maksat hikayemi anlatayım dedim. Umarım Hayal Kırıklığı yaşatmamışımdır.
Hadi Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.